:D

Idag
måndag
6 Juli
22:00
Tv3

PRISON BREAK !

Helt överlycklig!! Har laddat upp med godis och har överflödig energi som jag inte vet var jag ska göra med den :P

För övrigt så var jag i stan med Louise idag, vi fikade och shoppade loss! :D Helt underbart! Hade jätte kul, måste göras om garanterat! And you knwo it! ;P Dock när vi båda fått våra löner :P Vore en liten fördel.
Det slutade med att dagens inköp blev:
- T- shirt från Gina
- MASSA GODIS !
- Bronzer puder
- blekningstandkräm ^^
- örhängen (vi köpte likadana, busigt ^^)

Har inga bilder tyvärr, men ni kanske kan föreställa er mig tankad med godis + på shopping humör.. -> CRAZY BIATCH!

Puss ♥
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0