confident x10

Hola! :D

Idag var/är en bra dag! Vi slutade innan lunch, alltså 11:00, och det var väldigt skönt! Hade 2 lektioner: - biologi då jag hade redovisning om solkraft (!) men det gick bra, och sen - fysik, då André pratade om elektriska fält, elektrisk energi och elektrisk spänning, de va faktiskt helt okej. Vi fick se hur nåt pulver (kommer inte ihåg vad det var) i solrosolja, reagerade elektisitet. Det var väldig fascinerande att se! Vet att det kommer från mig som inte har fysik som mitt favoritämne (!) och häpna därför och gapa! :D haha

Efter skolan så gick Kerran och jag till Nackis och kom på att vi åter igen var väldigt likt klädda: röda duvnjackor, svarta kilklacksskor, brunt håt (haha!) händerna i fickorna, likadana väskor (dock hade jag inte min med mig :( haha).
Det blev snack om längtan till vår och sommaren, Åh Gud vad jag längtar!
Tänk att inte behöva ha på sig de klumpiga, feta, svettiga, färgstarka duvnjackorna -.- utan lätta, enkla, snygga vår kläder! Can't wait!

Sen sprang jag in på Coop i björknäs och köpte lunch, blev lasagne + nybakat bröd :) Sen fick jag värsta kicken och promenerade hem! Från björknäs --> mí casa (3 km) Det var uppfriskande och inspirerande! Här är ett litet foto som jag tog i somras när jag o familjen va i Italy! :D längtar så efter lite värmande solsken!



Jag sitter nu och har tagit en liten paus från pluggandet, men ska börja nu igen. Ikväll är det träning som gäller: Core 17:30 + step 18:00. Det är så skönt att träna, gillar verkligen känslan man får efteråt! Ska troligtvis köra core med freddie, får se om hon är där :)

Ska som sagt återgå till plugget nu..

Adios!
/e.z

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oh va härlig de där såg ut då!! Spana gärna in min och Lisas dubbelblogg om du vill och svara på våra sjuka frågor också! hare skitnajs!

2009-02-18 @ 17:26:16
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Jessica

SV:den är från TOPshop (: ha en bra kväll !

2009-02-18 @ 17:38:44
URL: http://hejdu.blogg.se/
Postat av: freddie

Förlåt att jag tränade innan, men måste verkligen plugga till matte-provet. Vi hörs gumman, ha de bäst! <33333

2009-02-18 @ 18:38:07
URL: http://fredrikarothoff.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Nämen va gullig du är!! Får du mersmak så kan du ju alltid hålla koll på oss genom Bloggkoll! :D Ha det bäst! Kram.

2009-02-18 @ 22:50:39
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0