Saturday night

Sitter och rå pluggar psykologi när snön faller till marken utanför fönstret. Jag är så stressad så jag dör. Mitt hjärta slår i 280 och verkar inte lugna ner sig. Jag är så stressad att jag inte kan banka in någonting som jag faktiskt måste lära mig..

Igår efter skolan så gick Lisa, Johan och jag till forum och ´tittade lite på kläder och så klippte jag mig. Min frisör failade lite med luggen när jag sa: 'klipp den lite kortare så att den inte är så platt och bara hänger' och då kapar hon luggen ovanför ögonbrynet -.-' Men jag har börjat vänja mig nu. Sen åkte jag hem och delade ut salamikorvarna och sen sov jag hos älsklingen :) ♥

Lisa kom förbi idag och dumpade biljetterna till luciakonserten imorgon. Först ska jag gå på Elles luciakonsert klockan 16.00 i Berwaldhallen, sen måste jag gasa på som sjutton för att hinna till Lisas luciakonsert klockan 18.00 i Globen. Och hinna plugga psykologi?? In my dreams.. -.-'

Idag kommer Bea hem föresten! ♥ Helt galet att det har gått 3 månader redan! Helt sjukt. Frida, Lisa och jag hade planerat att komma och möta henne på Arlanda, men vi lyckades inte fixa skjuts i tid så det blev inget med det, men vi ses ju ändå imorgon ;)

Min mobil piper stup i kvarten just nu, alla möjliga får för sig att sms mig och prata om ditten och datten.. Kanske en och annan orsak till att jag är stressad? Vad vet jag..

Åt föresten mitt första lilla julbord som middag bestående av skinka, köttbullar, potatis, rödbetssallad och julmust :) Nostalgiskt och mysigt! :) Imorgon är det redan 3 advent. Lite mindre än 2 veckor kvar till julafton nu! ♥

Peace out
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0