GRYMT!

Sitter i friendsrummet och väntar på att min håltimme ska ta slut så att jag kan få äta lunch (risgrynsgröt) och ha min sista  lektion, svenska, för att sen gå hem och få HELG! :D Men för att fördriva tiden så sitter jag och lyssnar på Spotify. Jag sitter och lyssnar igenom alla mina spellistor och det slog mig. Jag satt och log. Jag älskar när det är bas i musik, vilket man måste ha ett par bra hörllurar, eller basförsträrkare. Vilket jag har :) Jag sitter och ler och blir så grymt glad när jag sätter på en låt med härlig bas. De flesta av mina favorit låtar är låtar som har mycket bas eller en grym melodi. Musik gör mig glad, men rätt musik så klart ;) Ville bara få ner mina tankar i ord, för det är delvis glädje för mig.

Peace out
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0