Jul, jul, strålande jul!

Allting är redo. Maten är gjord, klapparna är köpta och delvis utdelade, julstressen har vält över en. Sammanfattningsvis så är det den 23:e.

Julen i år känns mysig och självklar. Jag vet precis vart jag ska vara och vart jag hör hemma. Alla pusselbitar faller på plats och jag inser vad som är värt att kämpa för, och inte. Jag har insett vad det är som jag bör undvika, och vad jag bör ha mera av. Jag vet och förstår mer. Allting är så självklart.

Det är genom sina misstag som man lär sig. Och jag har lärt mig, jag kan. Det suger eftersom jag gjort så många misstag, men det är så som jag har lärt mig. Skratta eller gråta, jag vet inte. Jag väljer att skratta såklart, det är glädje och kärlek som man vill ha mest av. Och det får man inte gratis, man får jobba lite, eller anstränga sig. Glädje, skratt och kärlek smittar av sig. Så sprid det som du vill ha tillbaka. Jag vill ha glädje och kärlek.

Peace out
/e ♥

Kommentarer
Postat av: Lydia

Vilken underbar och mysig inställning du verkar ha för julen!

hoppas du får en superduper jul och nyår, jag vet att du och johan ska va med pia, men om det blir ändrade planer så vill jag att du ska veta att jag har fest hemma och ni är jätte välkomna båda två, bara så du vet :)

God jul!

2009-12-24 @ 00:36:22
URL: http://takomlada.blogg.se/
Postat av: Lisa

GOD JUL SÖTNOS<3

2009-12-24 @ 10:16:44
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/
Postat av: Ebba

God jul Emmasito<3

2009-12-24 @ 21:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0