Hemma igen, tillbaka till verkligheten

Emma is back in town !

Har varit en härlig vecka på Kreta med 35 grader i skuggan och 26 grader i havet. Underbart med andra ord :)
Kom hem igår kväll och tentade av matten idag kl13.. Så nu är det ur världen :P Hoppas det går vägen bara !
Sen mötte jag upp Johaaaan (♥) och strosade runt i Forum ett litet tag, sen åkt vi hem till honom och chilla. Sen var det hem för att förbereda inför imorgon, har bjudning då :) Sen på kvällen ska Bea och jag på COLDPLAY! :D Ser verkligen framemot det ! :D

Men nu ha jag surplat upp mitt svartvinbärs te och ska sminka av mig och hoppa i säng. Har btw några låtar som jag fullständigt knarkar. Här är en av dem, älskar alla Taylow Swift's musikvideo, de har alltid en så bra historia och är filmat så bra!

Ett smak prov på en fin och gullig berättelse:



Puss!
PEACE OUT
/e♥

Kommentarer
Postat av: Julia

okej, stället råkade inte heta makrigialos?:)

japp den är jättefin men jag säljer den för att jag måste ha pengar. har sålt den nu men det är en annan ny klocka på g om du vill ha den när du får pengar sen?:) ha det bra!

2009-08-22 @ 10:26:33
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

taylor swift har jag helt missat, men fett söt låt! jag såg ett repotage med henne för någon dag sen på E! där dom sa att alla hennes låtar är egenupplevda, jag är imponerad till 1000!

ses imon gulle<3

2009-08-23 @ 18:46:00
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-24 @ 12:19:09
Postat av: Lisa

det var kul :D hoppas DU har haft en toppen helg :P japp imorn ses vi! <3

2009-08-30 @ 21:15:28
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0