first day

Hejhopp! :D
Idag var första dan på mattekursen och jag blev förvånade hur bra det gick, och hur lättad jag är. Solen skiner för fullt på himlen och passade på att jobba lite på brännan på en parkbänk utanför KTH, och tror det lönar sig big time :D Hoppas kan man ju alltid iallafall!
Har inte hänt så mycket annat än mattekursen, snackat med Johan och slappat vid datorn..
Resten av kvällen ska jag spendera framför PrisonBreak kl.22.00 på tv3, duscha och fixa Ebba's present in i det sista :) Ska även boka bord till mig och Johan till den 5e på onsdag. Ska inte avslöja vart än, det får ni se :)

Dagens bild blir denna:


Bildassociation:
'Har du någon gång tänkt över vem du är? Eller vem du vill eller försöker vara? Smink är ofta en bra mask för att försöka vara någon annan. Har du provat en dag eller två utan smink? Har du provat att vara den person du egentligen är, och sluta låtsas? Många vågar inte för de vet inte vad alla runt omkring ska tycka eller säga.. Jag tycker att det är illa att vi är så beroende av andras åsikter, istället för att lyssna till din egen i första hand.'





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0