Counting down..

Om 9,5 timme ska jag upp för att bege mig till Arlanda flygplats på ett plan till Kreta. Jag längtar extremt mycket efter solen och värmen, men vill inte känna saknaden. Den svider.



Sen suger det lite lagom att veta att när man kommer tillbaka så är det bara 4 dagar kvar.. Sen är det slut..
Men först; KRETA! :P

Idag har jag packat som en galning och varit och fikat/ shoppat med Frida i Forum. Jag köpte en eyeliner (Viva La Diva), concealer (IsaDora) och en neccesär (H&M). Det var lika mysigt som vanligt och vi satte oss på det gamla hederliga fiket, Barista :) Är alltid lika kul och skönt att träffa dig, man behöver liksom inte tänka, bara vara. Så sjukt glad att jag har dig kvar!

Sitter för övrigt och lyssnar på 'Before it's too late' med Goo Goo Dolls. Är helt kär i deras gamla låt: 'Iris'. Sjukt bra.

Nu ska jag återgå till packningen och allt som hör där till -.-' Ladda över lite filmer till laptopen och lite ny, fräsch musik till nya mobilen :D Den fick jag i födelsedagspresent förensten, den är ROSA, och jag älskar den!



Puss!
/e♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Jag säljer en jättefin, helt ny armbandsklocka för 200 (eller 150 om den blir såld snabbt). Är du intresserad så kan du kolla här: http://juliaberg.blogg.se/tillsalu/2009/august/saljes-ny-armbandsklocka.html :)



Vart på Kreta ska du bo? Ska dit om två veckor :)

2009-08-20 @ 12:23:29
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: Frida

jag känner detsamma för dig emma! alltid lika skönt att träffa dig och jag känner att jag alltid trivs, har kul och känner mig fri med dig! vi får se till så det inte går så lång tid emellan bara<3<3<3

2009-09-03 @ 22:04:17
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0