ny dag med nya andetag

Måndag 13 April 2009

På schemat:
- Bio och sen lunch med Jessica ♥


- Stor städa och röja inför imorgon när Silvia kommer (!)
- Plugga inför biologi provet på torsdag om Evolution -.- (ej onsdag för då är jag på utflykt med alla spanjorerna i Vaxholm!)
-
Duscha

That's my day people :)

De närmaste 10 dagarna kommer mitt hus vara fyllt med yttligare en person, SILVIA! :D hoppas allting går bra och att jag inte fäller för många tårar på City Terminal :'( snyft.. det kommer bli riktigt jobbigt! Men det är bara att bita ihop, som alla andra gånger, right.. ?

Jag måste bara säga: JAG ÄLSKAR S-T -> MDG 2 ♥ (Alex on the spot = BIG love)

Jaja,  måste åka nu så jag hinner dit i tid, ses och hörs!

PuSsPuSs♥
Besos y abrazos de Emmazita! (que es muy bonita Haha!)


Kommentarer
Postat av: elinda

åååh! du ska se Kenny Begins, DET ÄR DEN BÄSTA FILMEN I HELA VÄRLDSHISTORIEN! Jag har redan sett den 2 gånger på bio ;) du kommer ha ont i magen, that's for sure :)



är det en spansk vännina som ska bo hos dig, eller har jag missuppfattat?

det låter iaf spännande :) hoppas ni får det rooooligt <3

2009-04-13 @ 12:50:18
URL: http://elindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0