27 April 2009 10.44 Måndag -.-

Sitter på fysik lektionen och försöker förstå mig på Newtons 1, 2 och 3:e lagar -.- Det går inge vidare...... Och imorgon ska labb rapporten va inne, om kraftmoment.. hm. Hur tänkte jag nu?



Lisa är inte här idag för hon har nackspärr :( USH! Hoppas verkligen du kkrya på dig!! <3

Idag händer det lite av varje. Fysik lektionen ska sluta, har lunch och trlogitvis biologi sen (bror på om jag ska ha labb eller inte) Sen måste jag till Synsam i Forum för att justera mina nya bågar.. Dom sitter inte riktigt perfa än. Sen drar jag hem och skriver klart rapporten och pluggar till matte provet. Sen har jag träning på schemat med Freddie <3 Kommer komma hem och slänga mig på sängen. Andas ut lite. That's my day, eller så som det är planerat i alla fall...

b. y a. ♥
/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0