oh boy

helluuu alla darlings out there! <3 :)

ida har jag vart med älsklings flickorna, fikat, gått på hsm3, fått massamegauberfina pärlarmband av friidis som är från Vietnam, vi låter de stå för vår eviga vänskap, never tear us apart, never ever, right?? ♥

Mycket annat kul som hänt.. bl.a. att min glasögon har gått sönder :/ så iiiiiiiiiiiiiiiinte bra. lämnade in dom idag, kostar 450:- .. :S inte bra, inteinteinte bra. har nästan ingenting kvar av mitt studiebidrag nu.. har knappt gått 2 dar :S oupsi! ^^ heheh.

imrrn blire apa kul! ska på bio, igen :P, med friidis o beiz, å se den nya Bond filmen, notera 23:59! ;D hahah. flumm. ska va me bea under dan, ska ha såååååååååå trevligt, får berätta imrrn om alla detaljer, hahah :D sen ska vi möta upp friidis o va allmänt flummiga. fictures on fb later ;) that's a promise, maybe c(:


PuSsPuSs
/EmmaZita♥


Kommentarer
Postat av: mats alm

din jävla trilobit hur fan stavar du egentligen, hoppat över skolan ?

2010-07-11 @ 11:39:41
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-11 @ 12:13:54
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Cindy

ah, kasst att glasögonen gick sönder!

Min garanti gäller än på mina, men utan den skulle det bli dyrt att fixa.

2010-07-11 @ 12:18:11
URL: http://cindystenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0