världens bästa

TWILIGHT! ojojoj, det är en film å se säger jag bara!
Det var världens bästa, den roligaste, sötaste, sexigaste, sorgligaste, spännande, finaste, underbaraste o maaaaassa mer! SE DEN! 
När man kom ut från salongen så hade man fortfarande feelingen i kroppen, man kunde inte sluta, den är fortfarande kvar. SÅ JÄKLA BRA! min favoritfilm, har 3 st. som jag kan se om och om igen, miljontalsgånger, aldrig kommer jag sluta älska dom filmerna. filmerna för er information är:
- TWILIGHT
- DISTURBIA
- FREEDOM WRITERS

Se alla dom, och du kmr dö av känslor som väller över, alla är så starka på sina sätt. Helt underbara!
Dom filmerna sammanfattar kort och lätt min film smak, som alltid kmr bestå. alltid.

(citat från filmen twilight)
"And so the lion fell in love with the lamb"



HÄR ÄR HUNKEN SOM HADE EN AV HUVUDROLLERNA -> (*dör*)

Robert Pattinson
 som Edward Cullen

 















Här är några andra snyggingar från fimen:

Kellan Lutz
som Emmett Cullen      
















Jackson Rathbone
 som Jasper Hale  


















Taylor Lautner som Jacob Black
  


Kommentarer
Postat av: frida

ååh, asså filmen bara överröses med hotties!!



"and it was a very stupid lamb!"



älskar dig<3

2008-11-22 @ 18:20:48
URL: http://friidilinen.webblogg.se/
Postat av: Lisa

heej :D det gick bra! kinesen (elr han såg inte alls ut som en kines..) var väldigt ledsen i början och ville bara till mamma, men jag kom på alla trix och det sista trixet avr att sjunga. Det funkade :P han somnade så sött i min famn!

nej, jag träffade inte v. det var hans morbror jag var med. Du kanske vet Olof som är efterträdare efter gregorsson :P men jag träffade v. yttepytte lite när jag skulle åka till barnpassningen :P

PÖSS<333

2008-11-22 @ 20:35:29
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/
Postat av: Beatrice

"And a Masochistic lion..." den filmen är bäst!

<3

Nu längtar jag som fan till nästa... och inte att glömma, för däremellan kommer Potter 6 :P

älskar dig <3

puss

2008-11-24 @ 19:31:11
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0