dagens lista :P

För och andranamn: Emma Carolina Elisabeth
Efternamn: Zetterberg
Född: 920805
Stjärntecken: Lejon
Födelseort: Nacka
Sjukhus: Nacka(?)
Ålder: 16
Bor: Nacka (Saltsjö-boo)
Hus eller lägenhet: hus
Gata: Västertäppsvägen
Är du kär: ..
I så fall, i vem: ..
Civilstatus: singel
Gillar du det: ibland, inte just nu..
Vill du ha pojk/flickvän just nu: ja, på sitt sätt.. jag överlever
Varför: slippa känna ensaheten..
Färg på din brevlåda: vit :P
Hur stort är ditt rum: STOOOORT
Färg på dina väggar: vita + 1 gul fondvägg.
Detta finns på mina väggar: tavlor, lmapor, bokhylla :P

Familjen:
Namn på mamma
: Elizabeth
Namn på pappa: Bengt
Namn på syskon: Ellinor
Vad jobbar dina föräldrar med: Pappa är chefsdatatekniker & mamma är studerande just nu :)
Bor du med alla familjemedlemmarna: jupp
Bor alla dina syskon hemma: Japp.
Ålder på dina föräldrar: hmm.. 45 o 43 tror jag :P
Ålder på dina syskon: 14
Familjemedlemmen du gillar mest: mammi
Familjemedlemmen du gillar mindre: ?
Någon i din familj du kan prata om precis allt med: inte direkt :P
Något du vill hälsa nån i din familj: inte direkt, dom är 3 meter utanför min dörr :P haha

Favorit:
Färg
: gul
Mat: vinblesserad kyckling med salvia och rosemarin med ris och kantarellsås, Mmmm! :D
Klädsel: färger & kul 
Dryck: vatten
Alkohol: cider :P
Artist/grupp: just nu brandy-right here, melee-bult to last, pussycat dolls-i'm done, chris brown-hold up & nice superhuman, afisi&filthy-natten till dag, Sara Bareilles-love song, jesse Mccartney-just go, the black ghosts-full moon, mutemath-spotlight(twilight mix)
Låt: se Artist/grupp :P
Djur: katt
Årstider: sommar med +35´ eller stillsam vinter.. hmm.. svårt där  

Dagens:
Humör
: trött.
Klädsel: jeans, svart linne & svart stickad bolero.
Roligaste: jojjo <33
Tråkigaste: cp..
Sötnos: daniel haha
Underbaraste: Me ofcourse ;) hahah
Idiot: inga namn..
Smärta: ...
Saknad: ebba
Kärlek: jojjo, tack för att du fanns där vid min sida. hoppas du stannar :)

Senaste:
Personen du kramde
: johannish <3
Personen du pussade: vet ärligt talat inte :P
Personen du kysste:  carl..
Personen du hade sex med: -
Personen du sov tillsammans med
: jojjo, eller med och med, bredvid :P
Personen du fick sms av: daniel
Personen du skickade sms till: daniel
Personen du pratade i telefon med: pappa tror jag(?)
Personen som ringde dig: pappa :)
Personen som du ringde: mammi
Personen du saknade: bea
Saken du stoppade i munnen: bränd mandel ;)

Tillsist vill jag säga:
HA EN FORTSATT TREVLIG 1:A ADVENT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0