lista

  Hur klantig är jag?

1. Har du trillat hemma? [x]
2. Har du trillat bland folk? [x]
3. Har du vält ner varor från någon affär? [x]
4. Har du gått in i en lyktstolpe? [ ]
5. Har du snubblat på dina skosnören? [ ]
6. Har du slått ut någon tand? [/] tror det (?) 
7. Har du tappat din mat? [x] räknas hotsnacks? 
8. Har du sprungit in i genomskinligt glas? [ ] 
9. Har du trillat med cykel? [ ]
10. Har du trillat med moped? [ ]
11. Har du trillat med någon annans moped? [ ]
12. Har du tagit två olika skor på dej? [ ]
13. Har du halkat på is? [x]
14. Har du sprungit/åkt in i ett staket? [ ]
15. Har du trillat med kläderna på ner i vattnet? [ ]
16. Har du någonsin svimmat när du trillat? [ ]
17. Har du råkat hälla ut läsk på bordet? [x] den klassiska när man ska visa med händerna.. :P
18. Har du gått in i en dörr? [ ]
19. Har du trillat så någon annan trillat? [x]
20. Har du trillat i en trappa? [x] nja, typ snubblat snarare :P 
21. Har du tappat din mat på någon annan? [ ] nej, tur det.. :P
22. Har du råkat sätta på dig två par sockor? [ ] 
23. Har de sprutat läsk ur din mun för du har skrattat så mycket? [x]
24. Har du tagit fel på vad det är för dag? [x]
25. Har du gjort så maten blivit förstörd? [/] lagar inte så ofta, och det jag ahr ju flertal anledningar..
26. Har du förstört något som inte är ditt? [x] borde inte säga det egentligen.. 
27. Har du tappat något i skolan så det gick sönder? [ ]
28. Har du gått in i fel klassrum? [x]
29. Har du trillat av en stol? [ ]
30. Har du gjort bort dig inför människor många gånger? [/] inte så mkt, enligt mig asså! :D

13/30
Åh, tur det! :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken rolig lista:D
Jag gillar inte att det snöar nu.
Bio är så mys:D Det måste jag gå på snart! Så skönt med lov nu också, jag firar inte påsk nått större:P Vi äter typ massa gott men inget annat speciellt..
Hoppas din måndag (annandag??) blir toppen:D

2008-03-24 @ 11:24:10
URL: http://ijansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0