21 Mars 2008

Detta har hänt idag:


Bio med famlijen på Spiderwick, pappa har bl.a. namnsdag ;) den var faktiskt ganska bra, gillar å hoppa in i världar som inte finns i verkligeheten, skönt å nångång få tro att det finns nån sån värld ibland. 

 bella måste ju alla få se, sötiz. hon har i alla fall gullat sönder mig idag, hon är sällskapssjuk och spinner så det hörs på flera mils avstånd..
o här e belina för att visa båda skönheterna :)

såg precis på en film som ellinor (min syrra) o hennes kompisar gjort på median, as kul. hon fick erbjudandet att visa den i aulan, men haha, det ville hon inte.. hon spelar viktoria silvsteth, haha, och hon immiterar henne mitt i prick. hahah. andra som är med i filmen är anna, tove, camilla och... inga fler tror jag.. :P rätta mig om jag har fel, elle..

ska iväg till farmor imorron, kan inte vänta till hon ska räcka fram ett påskägg fullt med allt godis som jag absolut inte gillar..
dagens fråga:  Vad ska man göra om man får någonting som man inte tycker om ellr inte vill ha?
(skriv gärna svar, tpf ;D )

♦ pöwzz ♦
/e ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0