don't think you can control me

Du betyder inget för mig, så jag tänker inte leva efter dina regler

Tycker du inte om mig så är det ditt problem, inte mitt

Snackar du skit och är falsk bakom min rygg så kan du inte förvänta dig att jag ska vara ärlig mot dig

Jag skiter i om du tycker att jag är ful, jag gör mig inte fin för din skull

Du kan kalla mig vad du vill, men tro mig, jag vet redan vem jag är

förklaringen tänkter jag inte berätta, men bea, du vet vad jag pratar om, om vem jag pratar om, personen som vi hade som samtalsämne på bussen, remember? dikten är den bästa förklaringen.

Tack Bea för att du finns <33

pöss ♥ nightnight.


Kommentarer
Postat av: frida

vem e dt om..? asså om du vill säga...
älskar dig

2008-02-18 @ 20:48:32
URL: http://dreamsandlove.blogg.se
Postat av: Johanna H:)

Hårt... Bra du är Emma

2008-02-20 @ 18:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0