släkten är värst..



Emma Zetterberg


Ja du Emma, du vet väl vad dom säger? (Släkten är värst), eller det var iallafall vad det var förut, när man faktsit såg av varandra. Nu blir det inte så, och alla har blivit så mycket större sen sist man såg alla. Jag tycker det är tråkigt att vi inte har sån stor kontakt längre, för vi var faktist rätt smmanspelta under tiden som vi var små, .. tyckte jag iallafall...Och en del rackartyg lyckades vi med också, det var skoj :) Jag Har faktsit ett riktigt starkt minne av att vi var inne i eran lägenhet, då ni fortfarande bodde i den, och du och jag sprutade ner nästan hela badrummet med din pappas raklödder, och dessutom lyckades vi få slut på allt genom att spruta ut lite ut genom badrumsfönstret. Det var skoj under tiden, men inte efter när Bengt blev sjukt sur på oss, och dessutom skyllde jag allt på dig! Haha jag var lite elak tror jag nog.

Allt som allt tycker jag att det är synd att vi i släkten inte umgås längre, förut umgicks vi väldigt ofta ändå och då tyckte jag inte att det var så jävla kul alls alltså men nu tycker jag att det är synd, och det är väldigt synd att det blir en sådan stelhet över konversationerna när vi väl träffas.

Jag saknar mina kusiner.

Jag vet inte vad mer jag kan säga, förutom att du är Emma.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag sitter här och gråter, saknaden är stor <33 Vet inte om jag ska säga tack eller inte.. men va fan, tack för att du skrev det, jag trodde att det bara var jag som tyckte oc kände det..
Alexandra89 + Emmaziita = Kurreliner!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0