uppdatering.

okej, bloggen har dampat! hatar sånt.. ville ju uppdatera min lilla bloggis, men tydligen så fick jag inte det.. :P

bilder från lovet:
 bio med jessica & johanna <33
 sovit hos johanna <33
 pluggat
 träffat brandon
 kollat på massa fiiilmer (från vänster: Alien VS preditor 2, himlens hjärtan, american pie 2, the waitress)
 gått på musikal med familjen
mamma har fyllt 46 år & michelle har fyllt 16 år!  GRATTIS TILL ER BÅDA I EFTERSKOTT!
 vart med och deltagit i en gudstjänst
 träffat släkten
 tränat lite granna så jag så småning om kmr se ut som dom på bilderna :D hahah.

Lite kort om veckan som kommer (den del som är kvar vill säga):
v.14

Måndag: fiol som vanligt.. första prison break avsnittet sen typ 100 år tbka.. :P vrålplugga till matte provet, tog på morronen innan skolan blodprover för jag har nåt problem med magen/ tarmarna.. kanske en tarmsjukdom som mammi har. jag ska få svaren om ca 2 veckor.. will tell you then! ;)

Tisdag: MATTE PROV! Hjälp! det var 2 frågor som var helt åt *****, men hoppas jag får VG iaf.. för jag får inte sänka mig i matte! då kmr jag inte in på natur- linjen.. vad ska jag göra då?! skola som vanligt.. inget speciellt. tränade på kvällen med johanna och träffade freddie på Core- passet. roliga prickar dom :)

Onsdag: Det var idag det.. skola.. vart svimfärdig under musiken och fortsatte med migrän.. ush, hatar sånt.. söta linn hjälpte mig så gott hon kunde, tusen tack. dan fortsatte med fiol på frida's lektion, hennes lärare är SÅ bra! way much better than _ _ _ _.. sorry! ... aja.. åkte vidare till ledarutb. var sååååå BORING! åkte därifrån innan mässan, med lisa & frida. vi stod och flummade på busshållplatsen i väntan på min pappa.. och lisa lurade mig 2 ggr på att min pappa kom: "Åh, emma där är din pappa!" fast 2 gången så kom han faktiskt, fast från andra hållet. :P haha. går typ inte å förklara.. aja.. :) kom hem och åt, tog magtabletterna och försökte ivrigt få upp edu.. FUNGERAR JU INTE!!! ÅH, och där ligger alla mina fina läxor och väntar på mig.. suck.. hatar sånt där.. borde inte ha allt på internet.. fast det är det enklaste egentligen.. aja, ska cykla till skolan imrrn som jag gjorde i morse! wish me luck

Torsdag: - inspelning av "Give me Jesus" i Kath. kyrka med klassen 8:30. WISH US LUCK! ;)
                  - nordiska museet med Gunell om modehistorien, får väl se hur det blir.. :P får inte glömma matsäck! :)
                  - tbka till skolan efter allt, eng + musik..
                  - piano 16:10- 17:10..
                  - träna med jojjo, ska försöka få med henne på afrikansk dans, haha MED LIVE TRUMMOR! :D hahah.

Fredag: - skolan, som alla vardagar i veckan..
               - spanska läxan ska senast lämnas in
               - nationellt prov i engelska.. önska mig lycka till!
               - extra långt gympa pass, (hur kmr jag orka?)
               - måste senast ringa mimmi..

Lördag: - träffa mimmi <33 har inget planerat än, men ska nog hitta på nåt kul. vi ska sova över, och jag ska ge henne hennes födelsedagspresent! vad ska man köpa? några tips?

Söndag: - mimmi
                - after-ski mässa i oscars kyrkan kl.18:00 MED FIKA EFTERÅT! ojojooj! :D hahah.
                - måste ringa anna om fiol lektionen. påminn mig!


Blev lite långt inlägg, men kul om ni orkar läsa det. :)
 
ska försöka uppdatera bloggen lite oftare, men nu är det ganska mkt plugg, så man har inte mkt tid över.. men jag ska göra mitt yttersta iaf. ;D

/e ♥

Kommentarer
Postat av: brandon

hahah det var en fin bild förutom min ansikte XD

2008-04-05 @ 16:45:04
Postat av: emma

nä, den va väl fin. vad har hänt på senaste då?

2008-04-05 @ 21:07:26
URL: http://emmasito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0