tog kontakt

Okej, detta är för er som inte trodde på mig!
Jag fick några kommentarer om min nya SKINN- jacka, då folk trodde att den inte vara äkta, för "den kändes ju inte som det. .Det är respektslöst att det första man gör är att säga: 
- Men den här är väl inte äkta? Eller hur? Nä, men det kan den ju inte vara..

Vad är det för kommentar?! som om inte jag har råd att köpa en riktig skinnjacka? fy fan vad dåligt. 
Så jag tog kontakt med H&M:s kundservice och som jag sa, DEN ÄR ÄKTA! okej?
Här är mailet:

Hej Emma,
Tack för ditt mail och din förfrågan.

Tråkigt att höra att hon fått kommentarer om att jackan inte känns äkta.
Men det är den.
Denna skinnjacka är i svin skinn.

Jag hoppas att du är nöjd med mitt svar.

Vänliga hälsningar
Pia Bredén
Kvalitetskoordinator H&M

det ska bli skönt å få börja gymnasiet med nya människor som faktiskt tror på det man säger!

/e ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna H (:

Jag hade blivit överlycklig om min jacka inte var i skinn... mm.. du vet ju va jag tycker :P Men även om du håller med mig eller inte tycker jag inte att du ska ta åt dig av sådant... Du är nöjd med jackan? Intesant? :)

2008-04-27 @ 16:24:50
Postat av: emma

jo, jag förstår dig.. men själva situationen.. vem säger sånt egentligen?! men jag vet, jag borde inte ta åt mig av sånt, men man blir ju rasande efter ett tag.
yees, it's my presius. hahah. nä, men den är perfa för moi :)

2008-04-27 @ 17:41:45
URL: http://emmasito.blogg.se
Postat av: Johanna H (:

Underbart :D

2008-05-10 @ 14:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0