snabbis testis om min mentala ålder...

Vad är din mentala ålder ?

[x] Vet hur man kokar kaffe
[ ] Tvättar kläder själv
[x] Kan laga mat själv
[/] Tycker att politik är spännande
[ ] Mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner
total: 2,5

[x] Går i skolan alla veckodagar
[/] Har en penna med mig överallt
[x] Har aldrig fått kvarsittning
[x] Har sett talkshows
[x] Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det
[ ] Dricker kaffe minst en gång i veckan
total: 4,5

[x] Vet hur man startar en diskmaskin
[x] Kan räkna till tio på ett annat språk
[/] När jag säger att jag ska göra något, så gör jag det Oftast xD
[x] Föräldrarna litar på mig (tror det?!)
[x] Kan klippa gräset (haha, med sax kanske XD)
[x] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt
[ ] Kommer ihåg att vattna blommorna
[/] Pluggar när jag borde
[x] Lyssnar och tar till mig på lektioner (för det mesta)
[x] Kommer ihåg att mata djuren (skulle aldrig glömma min älskning ♥)
total: 8

[x] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det
[x] städar upp efter mig själv
[ ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola light
[ ] Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver
[/] Förstår skämt första gången jag hör dom
[x] Kan skriva snabbt på tangentbordet
total: 3,5

[ ] Har kommit på att vädret ändras varje timme
[x] Kan se på någon het utan att tänka på sex
[/] Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar
[x] Kan läsa ut en bok (vem kan inte läsa?!)
total: 2,5

Mental ålder: 2,5+ 3,5 + 8 + 4,5 + 2,5 = 21, Haha.. :D

Hur gammal är du egentligen?! vågar du göra testet? hah. :)

Kommentarer
Postat av: vev

haha,sötis! en av mina kommentarer är kvar, så jag antar att du tog den från moi?!

hhaa, puss

2007-11-18 @ 09:43:13
URL: http://vev.blogg.se
Postat av: emma

haha, jo jag kopierade den från dig :) var det ok(?)jaha, trodde det skulle stå där.. :P asså när det står oftast?! alltså, eller? aja, never mind, en liten grej ;) ses väl imrn.

pusskram :)

2007-11-18 @ 12:41:06
URL: http://emmasito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0