Jobbigt.. fast ändå inte.. :S

hej hopp! har som vanligt gått iskolan.. 9:35-15:00, YEY! fast idag gick det ganska pendlande, kändes som jag inte hade riktig kontroll.. irriterande X

men nu när jag kom hem så ska jag direkt iväg å träna, aerobics :) men jojjo! skönt å träna.. men jag har inte tid med det ju, jag måste plugga! jag börjar få ett grepp om skolan, men det går upp&ner, iof.. igår gick det super, men idag så går det såå mkt sämre.. fattar inte varför-? kan nån förklara det för mig? och varför känns det som jag har kompisar fast dom inte är omkring mig.. vet inte hur jag ska förklara, men jag orkar aldrig ta upp jobbiga grejer, skit i det, tänk posevit istället! hur ska man annars orka med livet(?) nu måste jag byta om och sticka iväg fort som *pip*..


pussspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0