Halloween 26/10/07

okej, nu är det daxs för halloween! Så är jäkla ful ser jag ut.. fast det gör ju inget för det är ju det som är meningen med halloween! Å va så ful man bara kan :D
Halloween johanna o jag

här är min kära djävuls syster och katten lisa :) Mjau! halloween

okej, jessica ska vara cowboy, sabina en fe och johanna ett spöke! :) Sötizar!halloween

söta lilla bea är en dödsfe. halloween

frida o bea är ju bara för snygga! :) halloween

Den kvällen var så skräckinjagande kul, så jag ber att vi gör om den nästa år!

LOVA! älskar er allihopa ♥

Kommentarer
Postat av: browneyed

förlåt för att jag inte har nån bild på dig!!!!!
min kamera dog ut på batteri ju. :'( men om folk skickar lite bilder kan jag fetlätt lägga ut.
älskar dig :D

2007-11-07 @ 19:03:29
URL: http://browneyed.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0