Girlpower

Till att börja med är jag nästan frisk - fortfarande lite smått ont i halsen och så.. Men jag är back on track!

Under hela den tid som jag varit hemma och varit sjuk har jag tappert försökt att arbeta på mitt projektarbete eftersom det ska vara klart nu på tisdag (!) och sen opponeras på fredag. Det är galet stressigt och allt annat plugg existerar inte i min värld just nu. Det lär jag få ta smällar för senare..

På tisdag händer även någonting annat. ÅRETS FÖRSTA SKIVA! Erika, Laura, Anders, Jennifer, Elina och alla andra i TDADE3 på NG har skivan på Gaudi (fett kul!) och temat är Tecknat! Lisa, Cicci och jag har bestämt oss för att vara Powerpuffpinglorna och jag ska vara den gröna (Buttran). Ska bli kul att se vad alla klätt ut sig till!



PEACE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0