Who you are

Jag fattar inte hur man kan plåga sig själv så här. Om och om igen. Samma visa varje jäkla gång. Helt galet. Att man inte lär sig?! Jisses..

Jag har frenetiskt kollat på ALLA avsnitt av serien 'Misfits' som går att kolla på YouTube (KOLLA!!) Jag greps direkt med och har slösat x antal pluggtimmar på att kolla på alla avsnitten. Helt galet.
Här har ni det första avsnittet av serien; (resterande avsnitt hittar ni om ni klickar vidare på höger sida av klippet i YouTube fönstret) KLICKA HÄR

PEACE
/e

Kommentarer
Postat av: frida

sv. fast jag tror nog att man kan det...om du har en zoom på din kamera kan du ju testa o köra samtidigt som du fotar?



wojne, vad för operation??? men då kirrar vi en dag då :D <3

2011-02-24 @ 12:51:50
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0