Torsdag 4 februari 2010

Idag har det varit en bra dag. Engleska lektionen var helt sjukt bra! Vi hade en vikarie istället för Linda, och han hette Oskar. Han var den mest insprirerande och... jag vet inte. Jag har aldrig velat jobba så mycket i hela mitt liv, jag har aldrig varit så peppad och taggad. Honom vill jag ha som lärare! Tänk vad kul det skulle bli! Förlåt Linda, men Oskar ägde skiten ur dig..

Idag ska jag skriva på min svenska essä och öva inför samhällsdebatten.. Höra lite hur det blir imorgon och helgen.. Det är ganska så snurrigt för tillfället :P Eller fullspäckat kanske? :P Men men. Det blev ingen step idag som jag ahde tänkt mig, jag har inte riktigt tid med det med tanke på att jag inte börjat med essän :/

Det går bra på pianot och jag ska byta låt tills nästa vecka. Jag har jobbat färdigt med The meadow (New Moon) och har satt den ;) Piano och andra instrument är så kul, jag älskar musik. Jag älskar att spela piano, jag älskar att spela en melodi och få en känsla eller väcka upp ett minne ur det. Det är svårt att förstå att musik kan vara så laddat, så vackert, så sentimentalt.. så.. KUL! :D

Nu ska jag gå ner och äta middag, sen ska jag göra en efterrätt ;) Det är kiwi, banan, ananas och jordgubbar som man skivar i små tärningar och sen river man vit choklad över och skjutsar in i ugnen tills chokladen hjar smält. Sen äter man vanlijglass till!! :) Enkelt och HUR gott som helst! :)

Peace out
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0