Favorit...

Färg: Gul/guld och grönt - de flesta färgglada färger!
Mat: Italienskt
Maträtt: Plankstek
Djur: Katt
Musik: R&B och Hip-Hop
Artist: Rihanna, Daddy Yankee, Bruno Mars
Film: Lyckan, kärleken och meningen med livet, The Last Song, Transformers
Skådespelare: Emma Watson, Kiera Knightley
Årstid: Sommar
Dag: Fredagar
Drink: P2 och Sex on the beach
Dryck: Julmust och Pepsi
Siffra: 5 och 8
Fordon: Lamborghini i alla dess modeller
Parfym: In2U - Calvin Klein
TV-program: Navy CIS, Bones, How I meet your mother
Uttryck/citat:
Godis: Dumle, 'avhuggna' kola snören (plock godis), knattar (gula, gröna, röda)
Språk (jag kan): Svenska, engelska och spanska
Språk (jag vill kunna): Italienska
Avskyr: Lakrits, polkagrisar, lök, lögner

Nu har ni en relativt övergripande blick över vem jag är. Hope you enjoyed it! :)
Buenas noches!
PEACE OUT ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: hahahha jag vet!! SJUKT! :D

2010-12-15 @ 10:28:02
URL: http://annakanna.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

visst är den ;) allt bra?

2010-12-15 @ 15:53:56
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0