Go kväll! :)

Har precis ätit middag, och ska nu återuppta allt plugg med kemi, svenska och spanska :/ Men det går framåt, dock inte i världens snabbaste tempo, men framåt iallafall :) Idag var det skola som vanligt, 9:55- 13:25, efter plugget satt Cicci, Thornet och jag och gjorde kemi rapporten klar, Good job! :D Sen gick jag till bibblan för att kolla efter en engelska bok, för att sedan dra vidare till Forum och köpa kemi block, present till mamma och en varm choklad och en morotskaka från Wayne's som energitillskott till allt plugg som väntade hemma. Gott var det! :)

Imorgon har jag gympa, matte, kemi och spanska på schemat. Tisdagar är nog den värsta dan av alla skoldagar. Den e ju så låååång -.-' Ush! Sen är mina planer att träna medel-pass på Friskis&Svettis och plugga (som vanligt). Så det är en fullspäckad dag, som säkerligen kommer bidra till några fler läxor. Why not? -.-'

Nu måste jag plugga, har inte tid att skriva mer!

PEACE OUT
/e♥

Kommentarer
Postat av: Frida

sv. ingen fara tror jag, e inte så allvarligt sjuk ;)

mamma hotar dock med gastotropi... så jävla rädd!!! :(

lycka till med plugget honey!<3

2009-11-16 @ 19:20:42
URL: http://friidilinen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0