min helg

Lite uppdatering:
Min helg började i fredas med middag på en sushiresturang på odenplan, kommer inte ihåg vad den heter, och bio med massa gullungar från klassen. det blev filmen "Get smart", som jag tyckte var rolig, men tydligen hade jag en ensam åsikt om det :P jag åkte hem sen för att tidigt på lördan gå upp och tjäna lite pengar genom att stå och sälja bullar på Bygg-Oles höstmarknad från klockan 9.. urk. inte kul å gå upp kl7 en lörda morrn.. men det var kul eftersom jag stod där med Ebbish och lisis! ♥ på lördan hände det väl inte så mkt mer.. pluggade och hade en mysig hemma kväll med familjen. såg bl.a. CSI Miami, älskar CSI & Navy CSI. ♥ I'm a big fan ;D

Idag, söndag, gick jag också upp tidigt, men inte för att stå på marknad, nej nej, idag vare för att hjälpa till i kyrkan. :)
Jag fick dela ut salmböcker till alla som kom, vara ljusbärare och ta kollekt. det var faktiskt kul, det var en väldigt positiv anda i kyrkan, alltid lika härligt! :D sen kom mamma och överraskade mig med en liten shopping tur till sickla. Blev ett par efterlängtade jeans (blåa), en blus(vinröd-blå, svart c(: ), en über mysig vinröd kofta och en klänning, även den var vinröd. hade ett litet omedvetet tema där :D
Kom hem lite halvt utmattad för att sen åka vidare och träna med Jojjo ♥ körde inte gärnet, orkade inte, men träning blev det! Har sen dess suttit och pluggat, lekt med katterna.. och pluggat :S ush. Har 2 prov den här veckan, ett spanska prov och ett fysik prov, sen har vi självkalrt också ett stort biologi förhör, engelska inlämning av 2 uppsatser, psykologi läxa x3.. :S hur ska jag orka med allt?? fattar inte hur dom tänkt att vi ska hinna med allt?? Har kollat upp veckorna som är kvar innan höstlovet, och har sett att vi har ett prov varje vecka. Ååååh va kul! hah, NOT! hata nacka gymnasium just nu..

URK BURK. önska mig lycka till. hoppas jag överlever..

Pusskram ♥
//Emmzor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0