watch out, for your own good..

image60
och du som trodde att jag var så liten och ynklig.. men HAH, där fick du :D

image62
jag bara lust att hitta en sån här gata när jag promenerar till skolan i morron, och det blir nog inge svårt att välja vilken väg jag ska gå.. :P work, home, life... hmm, svårt beslut..

image63
inte för att jag är kille, men om jag skulle vart det så skulle detta vara ganska uppmuntrande tror jag :D haha, men HAHAH va flummigt! gå ut från toan med ett leende på läpparna :D haha, vilken skulle du ha valt, om du nu var kille, eller om du är det? :) vi kan säga att hon längst bort till vänster är nr. 1, och hon bredvid i rött, är nr.2 osv..

nu ska jag verkligen säga god natt, och mena det! jag ska upp tidigt imorrn, har ju den efterlängtade skolan, *HOST!*

♦nightnight♦
/e ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0