skolan.. :P pöhhöh..

sitter i datasalen på so lektionen... hur orkar jag med allt? borde skriva om den "globala utvecklingen", men... jjaa, det gör jag ju inte.. har haft världens bästa sportlovs resa till åre. så jäkla mkt skratt o gråt, men mest skratt :D haha alla kvällar med er tjejer, (Delade rum med veronika, alicia o friidis) haha och nicco, fy fan bröderna snusk.. hahah. skidbackarna, vurpen.. baljan, vandringen, isgrottorna, fackeltåget, bussresorna hit&dit.. chokkladfabriken, "så kan det låta", alla människor, gamla som nya, aw saknar allt. glömmer det aldrig. <33

detta var en kort sammanfattning, KORT! orkar inte berätta allt.. skulle rymma hela sidan.. så tyvärr, om du är otrligt intresserad av någonting, så fråga ;D hur har ditt lov varit?`(hoppas nu att det är nåra som läser min blogg, och vill skriva en kommentar :P hahah.)

ska försöka lägga upp nåra bilder när ja kommer hem, men det är ju om nåra timmar, ska ha spanska lektion snart.. och sen har jag fiol... SEN kommer jag hem, fast då ska jag FÖRST skriva klart svenska berättelsen, SEN kommer jag troligtvis lägga upp nåra bilder. haha, får väl se hur det går, raight? :D

en liten bild btw som först kommer upp när jag sökte på skolan på google:
 åh, vad klassiskt :P


/e <3 ♥

Kommentarer
Postat av: Friittz

hahaha, bröderna snusk!! heelt klart! visste du att det finns nåt team på facebook om lillebrodern? hittade det igår ;P feett fluum!!
mitt lov va skiita bra för jag fick ha det med dig, va riktigt riktit kuull!! som alltid :)

2008-03-03 @ 14:52:07
URL: http://dreamsandlove.blogg.se
Postat av: ebba

visst jobbar alla så mycket när vi inte har lärare? ;D kram

2008-03-03 @ 15:00:43
URL: http://ebbahagg.blogg.se
Postat av: ebba

svar: gör så! :) dom är typ enkla, endel listor kan typ vara såååå långa! skitjobbigt :P

2008-03-03 @ 15:06:44
URL: http://ebbahagg.blogg.se
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHA!
Va kul:D:D HAHA!
Hörs som du haft en toppen vecka i Åre ju:D!

2008-03-03 @ 16:54:43
URL: http://ijansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0