dagens..

(tog den från ebba)

Dagens humör:
trött, speciellt i ögonen för jag har suttit vid en dator i typ hundra år.. :P
Dagens borde: fokusera..
Dagens frisyr: utsläppt (det la sig über platt trots att jag hade tvättat det igår och sprayat det o massa, suck..)
Dagens klädsel: jeans med hög midja (U-turn), svart linne (H&M), svart stickad kofta (Sthlm LM), svarta stövlar (kmr inte ihåg, ebba har likadana :D)
Dagens planer: plugga.. det var jag hade tänkt mig iaf.. :S
Dagens materiella vill ha: ny frisyr (ska klippa mig snart), inreda lite nytt till i mitt rum. lite nya kläder skulle inte heller skada :)
Dagens längtan: sol&bad, sandstränder, åh vill ha sommar!
Dagens fundering: vad håller jag på med?!
Dagens beroende: människor, vänner främst.
Dagens tråkigaste: trög som *pip*
Dagens personer: ojojoj, främst lisa.c måste jag få säga. men alla ni andra betyder oxå! <3
Dagens tidning: (?) bläddrade igenom aftonbladet, men jag läste knappast någonting.. :P
Dagens låt: We Are Family 2007 - Groovestylerz
Dagens bild:  (från årelägret -08) ♥

sov sööttt <33 /e ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det är ju tråkigt att mista dem man tycker så mycket om.
Haha ja det verkar så:D Du får skriva mer om det, tycker jag:D Hade vart skoj!
Har vart i stan o sånt, tagit det rätt lugnt.
Aha! Va skoj ändå:D Aerobics verkar vara en bra träning men jobbigt!:O
Sov gott:)

2008-03-03 @ 22:17:39
URL: http://ijansson.blogg.se
Postat av: emma johanna

svar: Gud va bra :) då måste jag köpa en! allt bra annars?

2008-03-05 @ 19:42:20
URL: http://emmajohannasillman.blogg.se
Postat av: CAZZIS

s. vad ska du hitta på denna dag? :)

2008-03-08 @ 12:59:28
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: emma johanna

okej :) jag har bara varit hemma och tagit det lungt mest. haft mycket tid för mig själv och gjort tjejgrejer :D hehe. sj?

2008-03-09 @ 15:16:59
URL: http://emmajohannasillman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0