telefonboken i mobailen ;D

Ta fram telefonboken i mobilen

Har du kysst nummer 7?
Alinn, nope. jag är inte lesbisk direkt.. :P

Brukar du vara med nummer 19?
Daniel?! öh, på musik lektionerna för han är min musiklärare.. men inte direkt annars, haha.

Gillar du nummer 25?
juppjupp, emelie i shere name ;D

Är nummer 3 din bästis?
nä, det kan jag inte påstå..

Är nummer 18 en sötnos?
Cilla(?) öh, vågar inte svara. :P

Älskar du nummer 16?
asså, camilla är ju beas mammi..

Va du med nummer 23 idag?
elin var jag med för två veckor sen ;) saknar dig <33

Är nummer 22 bäst?
ekonominytt?!?! inte direkt.. :D

Går nummer 5 i samma klass som dig?
nä, hon är min kusse.

Har nummer 30 en likadan mobil som dig?
nä, vet inte vad filippa har för mobil.. :P

Är sista nummret sämst?
ville? ne, tkr inte ja.

många listor ida :D ska sluta, snart.. lovar.. men snart. :D hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0