Everyday



Yes! Idag har jag jobbar på KS och chillat hemma - har en stor fet läxhög som jag måste göra - MEN ikväll är det DA3's skiva på Victoria! Temat är 'film' och jag bestämde mig i sista sekund för att vara mean girls, eller ja, en av dom ;P Har mina vita skyhöga pumps, vitt linne (hittade inget grisrosa) och sen en beige-rosa-kjol som sitter på höften. Jag har rensat garderoben för ett tag sen och den där kjolen var ett definitivt big no no att ha kvar, men innan jag slänger den så måste den användas på maskerad! ;)

PEACE ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar: min och jonas ettårsdaaag :o it's crazzzzzzzzy! <3

2011-07-03 @ 21:27:45
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0