Lejonhjärta

Igår blev det lyx/gourmetmiddag på Sonjas grek efter att ha gått Skånegatan upp och ner x antal gånger.. Bra med motion var det va? ;) Sen blev det "I am number four" med balkongplats (kul att prova något nytt). Det var en bra kväll men var galet trött när jag kom hem så däckade direkt.

Idag har jag redigerat projektarbetet - och redigerar fortfarande - så att Cicci och jag kan opponera på varandras arbeten så fort som möjligt.. tajt.

Ikväll är det Earth hour och CLEE ska ut och äta KEBAB haha och sen gå på Earth hour konsert på konserrthuset. Jag har inte tänkt på att jag ska upp halv 5 för att jobba imorrn, men det tar vi då..



PEACE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0