Long time no seen..

Back to business så att säga. Det var ett bra tag sen jag bloggade och känner att det är dags igen. 

Jag kan inte fatt hur snabbt allting gått sen 2011 började. Så mycket galet som har hänt och jag har förändrats både till det yttre och inre. Tiden har gått så jäkla fort. Studenten känns som en evighet sedan och snart är det dags för ett nytt steg som stavas KTH för min del. Det går så fort och det är stressande. Sommaren är snart över till exempel. Hur sjukt är inte det, den började ju precis?! 



Lika barn leka bäst



amor

Kommentarer
Postat av: Lisa

svar: vad menade du med (??) ;) <3

2011-07-25 @ 19:38:25
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/
Postat av: Lisa

svar: jag syftar på folk på sandhamn...haha ;) <3

2011-07-26 @ 09:49:08
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om den nya trailern till Misfits? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0