Lång dag

Det har varit en lång dag med lite sömn under natten som varit. Jag gick upp halv fem för att göra mig i ordning för jobbet, jag gick hemifrån 10 sekunder försent, missade bussen och fick vänta 15 min på nästa, får vänta på tunnelbanan i 5 min, och sen vänta på bussen ytterligare 10 min för att det är helg och tidigt på morgonen och då går bussarna inte lika ofta.. Men det slutade med att jag stämplade in ca 20 min sent.. Och trots att jag hade ringt och sagt att jag skulle bli sen pga av alla bussar, så var det ändå ingen som var informerad när jag väl kom dit. Kul start på dagen.

Men nu är jag galet trött och BORDE skriva uppgiften i religion (a) om 'min livsåskådning' - som jag tycker är nyttigt, men svårt att definiera. En liten utmaning eftersom jag vill ha svaren på frågorna själv innan jag bara skriver ihop någonting. 

PEACE ♥
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0