Falling in love - Taio Cruz

Hej era små gullefjuuuun! *nyper i kinden*
Hoppas allt är bra med er ute i den återkommande vinterkylan (snälla kan den inte bara ge upp..) och plugget och allt. Nu är det igång igen, fast sista terminen på gymnasiet. Det är galet.

Vet ni vad ni ska söka? Har ni några planer efter gymnasiet som att resa jorden runt, jobba, plugga, sova hela dagarna? :)

Jag har inte gjort särskilt mycket idag. Filmkunskap på morgonen med Pretty Woman (som jag såg för första gången!) och spanska steg 5 samt matte D. Det var en bra dag i skolan. Inte börjat med att kötta uppgifter och prov ännu, så jag njuter av lugnet innan stormen.
Efter skolan gick jag till forum och pluggade spanska och religion, sen tillbaka till skolan igen för att lämna böcker i skåpet så att jag inte behövde bära 20kg skolväska hem. Och så hade jag piano :) Just nu spelar jag en fransk vals som heter La dispute - Yann Tiersen.

PEACE ♥
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0