I gotta make up my mind

Helgen är över och ännu en vecka stryks vilket gör att studenten närmar sig allt mer och mer! (GALET!)

Jag har haft en as nice LÅNGHELG from. i torsdags. Det var en galen eftermiddag med projektredovisning och opponering på PA som sammanlagt (både C's och min presentation & opponering) tog 2h och vi rullade därifrån halv 6.. Never again.
Som sagt var det SI3 skiva på allas kära PURE. Deras DJ var Peter Siepen (!) som gjorde att baren rensades och man dansade bort alla kalorier man stoppat i sig den senaste månaden. Dagen efter vaknade jag till och från x antal gånger men gick inte upp förens klockan var halv 6.. så jävla illa haha. Har haft många sega dagar men den här helgen sammanlagt alltså.. jäkla zombie.

Eftersom jag gick upp så sent så kunde jag självklart inte somna sen när jag verkligen behövde ha min skönhetssömn eftersom att HSP var på lördagen (!) men jag kunde inte somna så slutade med att jag fick 1-2h sömn.. segt. HSP gick snabbare o få gjort än vad jag trodde. Efter provet rusade jag vidare in mot Fruängen för att kolla på Lydias projektarbetsföreställning "Jesus Christ superstar" - AS GRYM! 
Seeen åkte vi vidare hem till Agge för filmkväll och middag osv - mitt konto rensades på härliga 120 kr - till godis ;) En jättelyckad kväll/natt som slutade med att de flesta däckade hos Ag - mys!! :)

Ja så är det helt plötsligt söndag. Ny vecka igen.. Satt och kollade i 15 min (orkade inte mer) på den nya serien som ersatt Solsidan på TV4. Den nya serien heter "Stockholm - Båstad" och är.. fett b och cp TV4 som har reklam efter 8-11 min (klockade).. 

PEACE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0