What a day

Jisses.. När man slappnar av och sänker axlarna så kan man lätt slappna av en aning för mycket och bli väldigt stirrig! Yeah, that's me right now. Jag börjar få kläm på det mesta igen, men har till exempel inte koll på vilken dag det är (?)

Jag hade mitt spanska skriftliga prov idag som jag hade pluggat 1h till igår kväll - bra där Emma!
Men jag hoppas att det gick vägen! Jag hade även mitt samtal med Lena gällande mitt projektarbete, ska ändra lite i tidsplaneringen men annars så är det bara att sätta igång! - Bu eller bä?

Tanken var att Erik, Cecilia och jag skulle gå till Göta Källare och se The Pusher ikväll, men eftersom min plånbok bl.a. blev bestulet i helgen så har jag ju inget id-kort! Och det här kom jag alltså på när jag är i slussen påväg till Medborgarplatsen.. Livet är ju bara underbart ibland! Men Erika och Cecilia gick in såklart så fick jag vända och åka hem. Lyckat

Jag har en ros för dagen som är att jag fått låten 'I see you' med Leona Lewis från filmen Avatar på pianonoter som nytt projekt :) Det är en så oerhört fin låt så jag kommer nog att sitta fastklistrad vid pianostolen framöver!

Fred och kärlek
Amen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0