slut på stressen

Nu har jag äntligen fått lov! Hur skönt på en skala 1-10 är inte det?! :D
Just nu sitter jag och väntar på min gemensamma piano lektion som börjar kl.17, och jag slutade skolan lite tidigare idag, och har nu suttit här i ungefär 2 timmar.. Lite segt.
Jag kom precis på att jag har glömt bort mitt projektarbetes möte med Lena idag (!) Pinsamt eller vad..
Jag har inte direkt några planer för ikväll men tror det är bra om jag får det mesta gjort gällande plugget, eftersom att jag förmodar att jag i vanlig ordning inte kommer få så mycket gjort under lovet..
Nu måste jag gå och köpa min middag så jag orkar läsa noterna och spela någorlunda rätt ^^
PEACE OUT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0