Roar mig åt att själv ha blivit lurad..

Jag vet inte om det är de små sakerna i vardagen som detta som livar upp det hela eller om det kan ha någonting att göra med att jag är sjuk. Avgör själv ;)

Jag gick med i en facebook grupp som heter '45 saker en tjej aldrig vågar svara ärligt på' och klickar på 'gilla' knappen och klickar mig sedan vidare till fliken 'diskussioner' och vidare till ett inlägg som heter 'HÄR ÄR DE 45 SAKERNA'. Men där var det ingen lista på de 45 sakerna utan en lång radda kommentarer från sura medlemmar som jag glatt satt och skrattade åt.
Här är några av mina favoritkommentarer:

'må din pung bli överkörd avv 500 siamesiska elefantbögar'

'må vi alla lämna denna cp grupp'

'må tio tusen kamelers flatlöss hemsöka ditt kön !'

'må helvetet å alla könssjukdomar drabba dig o.O -.-'

'Må kissie äta upp dej med sina megastora läppar -.- MÅ SARS KOMMA TILLBAKA OCH DRABBA BARA DIG MED SINA 99,9 BILJARDER BAKTERIER SOM INVADERAR DIN LÖJLIGA KROPP !!'

'Må era pungkulor bli ihjälbitna av en kamel och hans kära kumpan Vesslan i dem djupaste hålorna i caracas för att sedan bli rövknullade av alibaba och hans 45 kära bögpirater för att sedan rida på en fet flodhäst i bermuda triangeln....'

FRED OCH KÄRLEK
AMEN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0