en lista hit och en lista dit

NÅGON SOM
Någon som förstår dig: Olika människor i olika situationer.. Ni vet vilka ni är ♥
Någon som du saknar:
Lisa, the gang och FLEB :(
Något du längtar efter: Just nu vill jag ha en ledig helg att få ställa allting till rätta
Någon du hatar:
 De som snott min mobil, plånbok och cykel (!) 

VEM
Vem kramade du senast:
Kissen Belina ^^
Vem pussade du senast: ehrm.. ^^
Vem ringde dej senast: Tele2 kille om SIM-kort o grejs..
Vem ringde du senast:
Ellepelle :)
Vem var hemma hos dej senast: L & C
Vem var du hemma hos senast:
 farmor

HAR DU
Har du några kärleksproblem:
 ..
Har du ätit något idag:
De e klart!
Har du pratat med någon idag: Självklart!
Har du gråtit idag: Ja faktiskt! När vi såg en jätte tung film på filosofin! Den heter 'Innan stormen' - grymt sevärd!
Har du skrattat idag: Jaara! ;)

JAG
Är singel:
Yesbox
Är rädd för att bli övergiven: Vem är inte det? :/
Sjunger i duschen: Alldelles för högt!
Är en morgon person:
skulle inte säga det nej >.<
Skulle kunna ha pyjamas på dej i skolan: Ge mig 1 miljon för det så ;o
Är kär i kärleken: JA!
Skrattar åt mina egna skämt
: Dead silence är ju inte riktigt de man vill ha som respons så ja :D
Vill ha barn: Ja
Skulle göra en plastikoperation om det var ofarligt och gratis:
ja

HAR DU
glasögon/linser:
ja, glasögon sen jag var 5 :)
Piercingar:
nej (hål i öronen?)
Syskon:
En lilla syster, Ellinor
Färgat håret:
ja
Sagt att du älskar någon:
ja
Varit kär:
big time
Dumpat någon:
ja
Gjort något olagligt: ja
Somnat i skolan:
inte direkt
Brutit ett ben: som tur är, nej!
Sett en stjärna falla och önskat dej nåt: nej tyvärr inte!
Ljugit om vart jag varit för mina föräldrar:
ja..
En hemlighet som många inte vet:
ja
Sovit en hel dag: ja, helt underbart :D
Somnat gråtande:
mja..

BRUKAR DU
Titta dej själv i spegeln:
 ja, need a update during the day ;o
Ha ångest:
eh inte så att jag mår psykiskt dåligt men över typ skola, svar JA
Drömma mardrömmar:
ne
Klä dig svart:
ibland, men inte bara
Hata folk: nja, men gilla mindre (a)
Lita på folk:
Till en början

SISTA PERSONEN SOM
Sov i din säng: Katterna ^^
Som fick dej att gråta: har guldfiskminne
Du delade en dricka med: C
Skrek på dig: Vakten på Festen..
Du fick sms utav: Erikasötnos

FRED OCH KÄRLEK
Amen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0