Tillbaka!

Det verkade som om blogg.se bara hade ett litet avbrott för min blogg under några timmar, men nu är jag back on track :) (y)
Den här listan har jag snott från Bea, som i sin tur kopierade den från Lisa ^^


Du heter: EMMA
Smeknamn: Emma, Emmizz(ss), Emmas(z)ita, Gröna Rövluvan..

Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag lyssnar oftast inte på musik som skulle göra mig ännu mer nere utan lyssnar på glad och pepp musik istället. Men några låtar som jag lätt fäller en tår till är:

- 'Utan dina andetag - Carolina Wallin Pérez'

- 'Kärlek är ett brev skickat tusen gånger - Håkan Hellström'

- 'The Scientist - Coldplay'

- 'The prayer - Céline Dion, Andrea Bocelli'

Beroende av: Äta.. haha, nej men är beroende av musik.

Vad tror folk om dig? Jag vet ärligt talat inte, men det är ju oerhört beroende på vilken person det är och vilken relation man har till den

Vad får du oftast komplimanger för? Mina långa ögonfransar, raka tänder och fina smycken x)

Hur imponerar man på dig? Som alla andra tror jag: komplinger (men ärliga annars är det ju sak samma)

Brukar du skratta för dig själv? Kanske lite för ofta (men det är bra att jag kan underhålla mig själv iof!)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? (Har precis rensat sms inkorgen idag, så nu är det bara gamla kvar)

Var bor du? Fina Nacka

Trivs du där? ja

Har du haft sex idag: Nej :( :P

Hur svarar du i mobilen: 'Hej det är Emma'

Vem ringde du senast?: pappi

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Du får gå hem :P

Brukar du komma i tid: Oftast lite sen, hur mycket jag än försöker..

Hur känner du dig nu: Lite sällskapssjuk/myssjuk och törstig..

Vanligaste färg på dina kläder: Alla möjliga.. Mest lila, grönt, blått, svart, brunt, vitt, ibland rosa..

Vad tycker du om fötter: Inte direkt det mest charmiga kanske (?)

Vad saknar du: .....

Hade du en bra kväll igår: Allt är relativt

Favorit dryck på morgonen: Te :)

När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för sent :/

Är du blyg?: När jag är obekväm i någon situation, ja.

Sysslar du med någon idrott: Inte för tillfället, men jag går på Friskis :D

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Delvis :)

Har du spytt offentligt: Nej

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Hahaha, inget jag vill skriva på bloggen

Är du nöjd med ditt liv? Ja, livet är en berg-och-dalbana, dåliga stunder ersätts av de bra :)

Är du bortskämd: Nja, lite kanske, men jag har min egen ekonomi och inkomnst.

Vad är det värsta du vet?: Falskhet, Lögner, att spy :/

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Bland det finaste man kan få ♥

Vad är det finaste du fått?: Livet

En speciell dag du minns: 5 Mars 2010

Du samlar på: Smycken och pengar (?) x)

Vem ringer du när du är arg/ledsen: vill inte ta ut det på någon stackars liten, brukar hålla det för mig själv tills jag träffar någon och då pratar jag av mig om vad det nu är..

När grät du senast: I onsdags när jag var på HarryPotter :(

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Svimma?!!

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Ja, men inte just nu

Är du musikalisk?: Kan man väl säga :)

Vad dricker du helst när du är törstig: Olika, vatten oftast tror jag

Bor dina föräldrar tillsammans: ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja..
PEACE OUT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0