Snöstorm med orkanstyrka 2..

Jag vill inte ha det här snö ovädret så hela ens kropp domnar bort och man ser helt fucked up när man kommer fram till ex skolan.. Någon som har lust o ta ett snack med vädergudarna? Någon?!!
Idag har det varit en bra dag, jag har varit på bra humör trots att det är så segt med skola igen och plugg, men alla mina underbara vänner asså.. Ni är underbara!
Idag har iallafall Bea varit här och vi 'pluggade' för att sen åka till F&S för att träna danspasset med Cicci. Det är så skönt att ha kommit igång med träningen igen! Love it! Sen bastade vi och jag kände att jag behövde något så litet som att bara basta, men det är så avslappnande och skönt, precis vad jag behöver!
Nu återstår svenska plugg med att förberedda min redovisning om Teckenspråk. Problemet är att jag har samlat på mig alldeles för mycket fakta så jag orkar liksom inte ta tag i att börja sålla bort onödig fakta.. Och det gör mig så grovt stressad att jag bara låter det ligga. Ibland är man inte så smart alltså..

Dags att vika sitt liv åt plugget! TTYL!

PEACE OUT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0