hälsar helgen välkommen

Nu har jag äntligen fått helg! Jag tror det inte är en fördel att vara ledig på fredagar så att jag vänjer mig vid att ha långhelg och kort skolvecka.. Men ack så skönt det är! :D
Just nu sitter jag, som vanligt, kvar i skolan och ska snart ha piano lektion. Jag tror jag har blivit inlåst i D060... o.O Det får jag snart reda på :P *hoppas inte så att larmet går eller något liknande!*
Jag har suttit här och pluggat matte i seriöst 3 timmar nu! Vi slutade tidigare så jag hade ännu mer tid att döda, men ärligt talat så fick jag inte mycket gjort eftersom matten, enligt mig, är så svår! (jag läser matte D) Kul med prov på torsdag nästa vecka..! Men det känns bra att jag har tagit tag i det här och börjat plugga bra tid innan i alla fall - vilket är lite ovanligt!
PEACE OUT ♥

Kommentarer
Postat av: Street Art

Site was very helpful. thank you

2011-01-21 @ 16:00:14
URL: http://street-art.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0