Ekot i korridoren..

Jag sitter här i skolan och väntar på att klockan ska bli 17.20 så mitt piano kan börja.. Under tiden underhåller jag mig med att skriva mitt svenska tal/redovisning. So much fun!...
Nu är det äntligen helg för min del och jag kan utan tvekan säga att den här veckan har gått grymt fort! Alldelles nyss var det första långa, jobbiga skoldagen efter lovet, och nu är det helg?! Men det ska bli skönt att ha helg på ett sätt. Skönt att inte behöva tvinga sig att gå upp på mornarna och chilla lite, men vetskapen om att när helgen är slut så väntar en helvetes vecka.. Och dit vill jag inte just nu!
Jag kan för övrigt berätta att skolan har sensor på all belysning så när jag sitter och skriver på datorn och inte gör häftiga rörelser så slänks hela korridoren ner.. Spökhus aka skola javisst!

PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0