Livet e allt bra gött!

Idag hade jag bara 1 lektion - matte. Sen piano som gick hur bra som helst, Erik hade inget att klaga på :D Så jag känner mig allt mer och mer redo för konserten! :)

Imorgon har jag återigen bara 1 lektion! :D JUBEL! :D Allting känns väldigt bra just nu - livet i sig liksom. Jag fick hem ett brev från KS idag också - jag har fått ytterligare ett jobb!! Och om jag jobbar på KS så får jag så grovt mkt mer betalt så jag tar det! :D

Imorgon ska CLEE till kungsan och kolla in rix fm (nrj?) :O I dunno, men de blir säkert grymt! Vi e ju där så ;)

Men nu ska jag sova, men kolla in det här klippet först: Fett skön! :D



Over and out
PEACE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0