Hola chiqitita! :)

Okej - matte C nationella 2010 avklarat! Det var ett svårt prov och jag kan inte göra annat än att hoppas på det bästa nu! På måndag är det kemi riksnationella som gäller.. och jag har minst sagt panik! Matte är någonting som man har hållt på med sen man gick i 6 års och alltid hållt igång.. men kemi..? Med en lärare som inte kan lära ut ett skvatt?? Hm.. Hej IG? :P

Jag slutade när jag skrev klart matten så jag kom hem klockan 12 och har sen dess i princip läst ut Tusen strålande solar - som är världens bästa bok! - och duschat, kollar på tv, hjälpt pappa, johnny och co med stora trädet och hjälp henke med en rapport :P En slapp dag som jag ska absluta med att somna i TID! :P

Over and out
PEACE ♥

Kommentarer
Postat av: Ilyasviktoria

Thank you for the informative website

2011-01-29 @ 19:23:06
URL: http://ilyasviktoria.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0