ME ♥ SUNSHINE

Solen skiner och jag laddar batterierna! :D Hade tänkt att sola idag på friskis, men när jag väl kom dit så hade dom inte några solpengar kvar som man måste ha för att kunna sola.. så då var det bara att vända hem igen :P Men det blev en liten cykeltur i solskenet istället! ;)

Annars har jag kemi och biologi på schemat som jag bara måste få klart! Sen ikväll är det klassfest hos CT :) Den är för att Truls ska åka (!) så det blir som en liten avskedsfest, men hoppas det inte blir massa tårar trots det! Hoppas det blir kul! ;)

  

Jag förstår att du vill veta vad som händer, eller snarare vad som HAR hänt, men just nu orkar jag inte. Om du är min vän så acceptera det..? Jag kommer att prata och förklara när jag orkar. Jag hade inte några planer på att det skulle fucka up sig så här.. Men gjort är gjort. Gör det inte till en större grej än vad det är bara..

PEACE OUT
/E♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0