Lördag! :)

Det var inte igår som jag senast skrev.. Men sånt händer ibland, de e okej!

Har fixat mina underbara naglar, så nu glänser dom som aldrig förr! Har tagit tag i planering av hur min vecka faktiskt kommer att se ut, och vad som komma skalla så att säga. Men jag ser ljust på alltihopa!

Idag ska jag skriva biologi rapporten och ta det lugnt, sen ska jag ha en trevlig och avslappnande hemma kväll med familjen, pappa ska dock gå på Avatar i 3D, men alla vi andra ;) Det ska bli myspys!

Imorgon ska jag träffa Cicci och Lisa för att göra klar vår idrottslektion och förbereda eftersom vi har den på tisdag ;) Sen ska jag försöka färga mitt hår innan söndagen rinner ut i sanden! Det ska bli blondare nu så här till våren! 

Sen har jag en rolig nyhet.. Jag har blivit kallad till 'nästa steg' för Gröna Lunds jobbet!! :D Jag trodde verkligen inte att det skulle gå så bra. Nu på onsdag kväll så är jag kallad vidare till en grupp intervju! Jag är så sjukt taggad och glad! Även om jag inte får jobbet, så har jag lärt mig massor och fått med mig erfarenheter om hur verkligheten ser ut ute i jobbvärlden!

Peace out
/e♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0